Skokovi u vodu

Skokovi u vodu su sport koji je većini ljudi nepoznat, a još se manji broj ljudi aktivno bavi ovim vrlo zanimljivim sportom. Učenica Jana Hercigonja 6. razreda uvest će nas u svijet sporta koji je dosta zahtjevan, potrebno je dosta odricanja i napornih treninga. No uz dobro društvo i kvalitetne trenere Jani ništa nije teško. Naravno nakon toga dolaze i  uspješni sportski rezultati.

Za skokove u vodu saznala sam na moru od svoje prijateljice Nine koja je trenirala ovaj sport. Moja mama predložila je da odemo na jedan trening kako bismo vidjele sviđali mi se doista taj sport. Naravno da mi se svidio. Odlučila sam se početi baviti skokovima u vodu i sada treniram već petu godinu. Ovaj me je sport posebno zainteresirao upravo zato što ga trenira mali broj ljudi. Prvi trening održao se na trampolinu. Bila sam jako zadovoljna svojom trenericom Marianom s kojom se trenirala tri godine. Bila je uvijek draga te smo na kraju svakog treninga igrali različite igre što me posebno veselilo. Nakon tri godine nastavila sam trenirati s novom trenericom Natašom s kojom treniram zadnje dvije godine. Na treninzima i natjecanjima stekla sam novi krug prijatelja i cijelo društvo iz kluba je super. Tijekom godine sudjelujemo na brojnim natjecanjima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Većina ljudi misli da je to lagan sport, no zapravo je vrlo zahtjevan. Treniram u Klubu Trešnjevka, a u Zagrebu su aktivni i klubovi Nemo, Medveščak, Dive i još nekoliko drugih. Klub Trešnjevka i Klub Nemo treniraju zajedno u Domu sportova i na bazenima u naselju Utrine. Treninzi traju dva do tri sata, a evo kako izgledaju. Najprije u dvorani imamo vježbe snage koje traju jedan sat. Te su vježbe dosta teške i zahtjevne. Potom imamo vježbe na trampolinu koje traju oko trideset minuta. Nakon trampolina i tuširanja odlazimo na bazen gdje prvo vježbamo ulaske. Ulasci su zapravo vježbe za prave skokove, a izvode se na visini od jednog, tri ili pet metara. Poslije toga slijede pravi skokovi. Postoji nekoliko vrsta skokova u vodu kao što su: naprijed na glavu b-c, nazad na glavu b-c, salto i pol naprijed b-c, dva salta naprijed b-c, salto nazad b-c, uzvratni b-c, povratni b-c i mnogi drugi. Za treninge su nam potrebni kupaći kostim, ručnik, japanke, tenisice, odjeća za dvoranu i krpica (koja upija vodu i kojom se brišemo za vrijeme treninga).

Skokovima u vodu i dalje se planiram baviti te želim postići što bolji uspjeh, a to je moguće ostvariti napornim radom na treninzima te, naravno, snažnom voljom.

Jana Hercigonja, 6.a